ODZYSKIWANIE DANYCH - ZGŁOSZENIE NOŚNIKA

 

Aby dowiedzieć się jakie są szanse oraz koszty związane z odzyskaniem danych w konkretnym przypadku, nośnik (urządzenie) należy dostarczyć do naszego laboratorium w Warszawie na diagnozę.
W większości przypadków diagnoza nośnika jest bezpłatna!
Nośnik można dostarczyć osobiście lub wysłać go za pośrednictwem firmy kurierskiej.






Więcej informacji na temat zamówienia diagnozy uzyskasz telefonicznie:
(+48) 730-409-005
(+48) 507-655-524

Nośnik należy odpowiednio zabezpieczyć do transportu.
Przesyłka powinna trafić na adres:

ULTRAMEDIA
Dział Odzyskiwania Danych
Metro Natolin lokal 113
02-793 Warszawa


Informacje o wynikach diagnozy przesyłamy na adres e-mailowy lub przekazujemy telefonicznie.


Dane Kontaktowe









Metro Natolin lokal 113
(wejście od ul. Belgradzkiej)
02-793 Warszawa
730-409-005
507-655-524



Poniedziałek - Piątek: 11:00 - 18:00
Sobota - Niedziela: nieczynne


Wskazówki dojazdu

Dla jadących autem w nawigacji wpisz adres Belgradzka 22 (parking)

Najbliższy parking bezpłatny jest przy bloku na ul. J. Żabińskiego 12 (wjazd od al. KEN)

Przystanek autobusowy dla jadących z Centrum nazywa się Metro Natolin 04
Przystanek autobusowy dla jadących z Kabat nazywa się Metro Natolin 03