Zgłoszenia serwisowe
Wszystkie zgłoszenia serwisowe, jakie do nas trafiają, zawsze są obsługiwane możliwie jak najszybciej. Bez względu na to, czy musimy wykonać serwis komputerowy, czy zająć się odzyskiwaniem danych, nasi specjaliści zawsze starannie szukają powodu usterki oraz starają się go naprawić. Najczęściej do naszych obowiązków należy serwis komputerów stacjonarnych, a także naprawa laptopów. W serwisie stacjonarnym w Warszawie zajmujemy się również urządzeniami mobilnymi czy nośnikami pamięci. Nie straszny nam także serwis urządzeń różnych znanych producentów, które posiadają uszkodzone podzespoły.
Jeśli posiadają Państwo uszkodzone komputery, serwis Ultramedia podejmie się profesjonalnej naprawy urządzeń w Warszawie. Większość usterek diagnozujemy na miejscu, dzięki czemu jesteśmy w stanie oszacować wstępny koszt oraz czas, jaki zajmie serwis. Wykonujemy nie tylko serwis komputerów stacjonarnych, ale również laptopów. Mamy swoich specjalistów od każdej marki, co pozwala nam zagwarantować sprawną naprawę dowolnego urządzenia. Nasz serwis udziela od 3 do 12 miesięcy gwarancji na wszystkie wykonane naprawy. Zachęcamy do zapoznania się z pełną ofertą usług.
CENTRUM USŁUG SERWISOWYCH
(cennik usług)
Krok 1
Skontaktuj się z nami telefonicznie aby uzyskać informację na temat możliwości i kosztów wykonania usługi naprawczej.
Telefon kontaktowy do informacji serwisowej: 507-655-524
Krok 2
Sprzęt do naprawy należy dostarczyć do działu przyjęć pod adres:
ULTRAMEDIA
Serwis Komputerowy
ul. Metro Natolin lokal 113
02-793 Warszawa
w godzinach 11:00-18:00 od poniedziałku do piątku.
Komputer można dostarczyć osobiście lub za pośrednictwem poczty kurierskiej.
Krok 3
Jeżeli komputer ma być dostarczony za pośrednictwem poczty kurierskiej to przed jego wysłaniem należy koniecznie poinformować nas o tym fakcie telefonicznie lub e-mailowo
Zgłoszenie serwisowe można również zlecić telefonicznie dzwoniąc pod numer: 507-655-524
Komputery typu laptop (notebook) są diagnozowane bezpłatnie.
Diagnoza jest wykonywana od razu po dostarczeniu komputera i trwa od kilku do kilkunastu minut.
Informacje o przebiegu naprawy przekazywane są telefonicznie lub za pomocą poczty e-mail.