ODZYSKIWANIE DANYCH - ZGŁOSZENIE NOŚNIKA
Aby dowiedzieć się jakie są szanse oraz koszty związane z odzyskaniem danych w konkretnym przypadku, nośnik (urządzenie) należy dostarczyć do naszego laboratorium w Warszawie na diagnozę.
W większości przypadków diagnoza nośnika jest bezpłatna!
Nośnik można dostarczyć osobiście lub wysłać go za pośrednictwem poczty (firmy kurierskiej).
Jeżeli decydujesz się przesłać do nas swój nośnik to wypełnij zamówienie na diagnozę.
Zamówienie diagnozy dysku (HDD, SSD) lub pamięci flash (karta pamięci, pendrive): pobierz plik (PDF)
Zamówienie diagnozy urządzenia mobilnego (telefon, smartfon, tablet): pobierz plik (PDF)
Wypełnione zamówienie można wydrukować i dołączyć do przesyłki lub wysłać do nas e-mailem.
Dowiedz się o bezpłatny transport nośnika do laboratorium
Więcej informacji na temat zamówienia diagnozy uzyskasz telefonicznie:
(+48) 22 608-80-67
(+48) 507-655-524
Nośnik należy odpowiednio zabezpieczyć do transportu.
Przesyłka powinna trafić na adres:
ULTRAMEDIA
Dział Odzyskiwania Danych
ul. Chłodna 15
00-891 Warszawa
Informacje o wynikach diagnozy przesyłamy na adres e-mailowy podany w zgłoszeniu lub przekazujemy telefonicznie.